Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 23 Disember 2014

Cerita waktu kecil

Assalamualaikum..nah! semalam akak hantar gambar anak dia kat whatapp..duduk tengok iklan kat depan tv! maka terbuka la cerita waktu kecilku..haha..

Mak cakap anak akak ikut sebijik perangai aku..why??Sebab aku masa kecil dedulu suka sangat tengok iklan..tak kesah la duduk dalam pelosok dunia mana pon aku masa tu tapi bila dengar je iklan kat tv,cepat-cepat aku berlari nak tengok iklan tu :p sampai satu tahap aku terhantuk bila nak bangun dari bawah kerusi semata-mata nak tengok iklan..bahahaha..ok memang aku langsung tak ingat semua memori ni..

Satu lagi yang mak cakap anak akak ikut perangai aku bila main..mulut tu tak reti nak duk diam..pot pet pot pet je kejenye >.< hahaha..main sorang-sorang pon jadi la sebab memang jenis yang tak peduli kat orang lain ini olang..mak cakap satu hari tu mak tanye " adik..buat ape tu??" sebab tengok aku leka main..rupa-rupanya aku pi leraikan semua anak patung..kepala tah kemana badan tah kemana..then meraung suh pasang balik..sangat tak senonoh! haha

tapi part ayah cerita lagi best..dia cakap "angah masa kecik die la yang paling besar..tapi bila dah besar,die lah paling pendek..pastu dari dulu sampai sekarang ganas je" -.-'' sies ketawa besar bila my mom and dad cerita balik..tak sangka aku macam tu masa kecik..i mean,i'm cute dengan cara macam tu..hahahaha...

korang pula ape cite masa kecik yang buat korang rasa tergelak bila ingat balik??

Tiada ulasan: