Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 28 November 2014

Birthday Give

Assalamualaikum!

Ada lagi ke orang yang sudi baca blog aku ni?? Blog yang tak seberapa ni? Blog yang penuh dengan tulisan-tulisan mengarut dan bermacam-macam masalah?? Ade ke?? Kalau masih ada,komen sikit! hehe :p

TQSOMUCH pada yang masih setia membaca blog yang bermasalah ini ;)

Ok sebenarnye dalam proses nak kemas kini blog ni sebenarnye.. And tadi terbaca satu entry ni.. Sila rujuk sini

Masa dedulu muda remaja cantik menawan lagi ase cam rapat jugak dengan si Syed Grafiq ni sebab die pon geng BCR.. and orang otai dalam dunia blog ni.. And masa join contest yang die buat ni,sesaja je la kan sebab nak support die and kot-kot la dapat adiah dari die...kihkihkih..

Masa tu umur aku dalam 20 tahun and sekarang lagi muda..23 tahun..so cam dah 3 tahun menurun kemudaan aku tu.. Bila aku baca balik apa yang aku nak untuk adiah birthday,aku rasa macam semua tu aku dah dapat dah.. And alhamdulillah pada yang sudi memberi BIG BEAR kat saya masa usia saya cecah 22 tahun! Still terbayang malu mengheret 2 BIG BEAR masuk kawasan kolej.. Everyone like " WOW!! Wani dapat BIG BEAR doh!! 2 ketoi plak tu!! "  Dude! mana aku nak sorok muka??! haha.. Memang the best memory ever! TQ korg yg sudi prank aku time tu..

And about DSLR plak,Alhamdulillah aku pon dah dapat ^__________^ Senyum lebar doe dapat bende alah tu.. Tapi aku masih lagi bukan pro photog.. Sape yang sudi ajar i?? Please!!  * Kelip-kelip mata*

Sekarang target aku untuk birthday yang ke 24 ni...Still fikir lagi.. Hadiah xtau la nak ape..sebab rasa macam dah cukup.. Just aku harap aku dapat sambut dengan kawan-kawan aku yang dekat kuantan memandangkan aku pon dah pindah.. Dah tak duduk sane dah.. Kot la boleh sambut sambil main-main belon and buat photoshoot birthday kan kan *ada ke yg nak buatkan utk aku? *

Tak pe la...Lambat lagi pon..Bulan 1 ni je pon kan :p

P/S: I miss u guys!!
p.p.s: Tq so much sudi baca blog picisan nih!

Tiada ulasan: