Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 1 April 2013

Kembali

Assalamualaikum..tak bercadang menaik banyak..just nak usha blog dan bersihkan ape yang patut..
Banyak yang ingin dibicarakan tetapi masa tidak mengizinkan..
Im back from busy day,busy life..fokus untuk menamatkan pembelajaran kali ini..
online mana-mana laman sesawang tetapi dibiarkan terus begitu..Jangan hairan jika terdapat post2 pelik di wall.itu kerja rakan seperjuangan ;)

Dia juga kembali..setelah lama menyepi..dia kembali..
"awak,dah 2 tahun kan kita??" itu ayat pertama dari dia..dan aku terpinga-pinga..
2 tahun perkenalan atau 2 tahun percintaan??cinta??ah..aku tak tau cam ne nak tafsirkan hubungan itu..
terlalu rumit..hanya dia yang mampu memberi jawapan yang pasti..
Tanya?? :) bukan tak pernah keluar pertanyaan itu dari bibir aku tapi jawapannya samar! SANGAT..
kecewa??Tiada apa yang perlu aku kecewakan..dia datang dan pergi ikut suka..dan aku percaya..jika memang jodoh aku dengan dia,1 hari kami bersama juga :)
Yeah..ayat lebih kepada BERSERAH!
LETIH..cukup dengan semua masalah..aku cuma bagi ruang pada dia dan pada aku untuk memikirkan perkara yang terbaik buat hidup kami :)

need to go now..member dah ajak balik bilik :)

have a good dream dear blogger ;)

Tiada ulasan: