Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 22 Januari 2013

New year,new life ;)

Assalamualaikum ^_^

tak terlambat lagi kan untuk aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2013!! :D
cam ne new year??best??lama jugak la kan aku tak menaip??dah bersawang dah...puh2!! (tiup2 sawang) Ape azam tahun baru kamu semua??meh la citer..nak tau... :)
 Alhamdulillah..for me,new year ni memberi makna yang besar gak la..al-maklum la kan..umur pon dah 22 tahun ^_^ 
 Syukur sangat awal tahun baru ni banyak perubahan and berita gembira ^_*
firstly: pointer sem lepas meningkat (3.65),then sambut bday with my bff and Dd..something yang 'WOW' :D
tak di jangka sangat..happy??yes!! tapi dalam happy ade sedih gak sebab tak sempat sambut bday dengan family TT^TT
Masa bday dah kena masuk study...so,like it or not,kena masuk gak la kan..
in shaa ALLAH,aku akan menjadi manusia yang mampu membahagiakan mak ayah aku ;)
for my bday,my best friend buat 'kek' for me..memang tak sangka! -_-''
tengah syok2 tido dalam bilik,tetibe pintu bilik kne ketuk cam nak roboh..gelabah bangun bukak pintu..tengok2 ade kek..muka mamai je -.-'' lepas my bff say happy bday terus kne baling tepung..redha aje la time 2...btw,thankx sgt3 kat mereka!!

and last sunday,lepak with my boy best friends at JJ Bukit Tinggi..makan Secret Recepi and Tutti Frutti..mereka cakap nak sambut bday aku..then tgh makan SR,tetibe kena calit kek kat pp >.<''

majal giler time 2...mana tak nya,ramai kot orang...uncle meja sebelah gelak tengok aku..such a sweet memory with them <3
yang paling tak leh bla bila balik dari JJBT 2,dieorg halau aku then suh aku tunggu kat depan THE STORE BANTING..taching??yeap! sentap giler time 2..tengah duk menung sorang2,aku nampak dieorg bawak 2 beg plastik besar..aku dah tergelak besar dah time 2..pedulikkan ape orang nak cakap..time 2 lagi majal dari kena kek..dieorang datang kat aku then letak plastik 2 betul2 depan aku and cakap " nah ambik ni..pepandai la pikir cam ne nak bawak balik.."
Aku dah ---> :O
seriusly??2 big teady kot!! memang aku tak sangka dieorg bagi aku teady bear yang besar gler 2..nak nangis pon ade time 2..terharu and serba salah..huhu...memang tak kan lupakan bday ni..sangat WOW..not just for my bday but for the new beginning..
Moga tahun ni menjadi tahun yang amat bermakna untuk aku dan korang ;)
here some picture :)








  

Tiada ulasan: