Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 24 November 2012

kosong

Assalamualaikum..

Hari ni terasa sedih-sedih je...dengan keadaan yang kejap ok kejap tak ni,boleh plak dapat tau something yang tak dijangka...erm...sedih!!
Entah mana silap aku sampai macam tu sekali aku dalam fikiran die..sesuatu yang sangat tak sangka..dah lama kawan tapi itu yang die anggap aku??erm..trimas la kan kawan :')
Aku tetap hargai ape yang kau buat dan cakap 2..mungkin aku ade buat salah tanpa aku sedar..yela..manusiakan buat salah..aku tau aku bukan sape2 kat kau..tapi setidak2nya aku tak pernah anggap kau macam tu and sekali pon tak pernah..kecewa...yeah..SANGAT KECEWA!!
ape2 pon kebenaran telah di ketahui and jangan tanya kenapa aku semakin jauh dengan kau wahai kawan :') muhasabah diri...

2 ulasan:

~Hanie Ladyhlomanie~ berkata...

kenapa ni wani?? jgn sbb hni lak wni ase mcm ni..sori if im hurting u dear..

Nur syazwani berkata...

no..bkn sbb hani...