Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 10 November 2012

Salah siapa??

Assalamualaikum..Mukadimah yang sangat ringkas tapi bermakna..jawab la salam 2..! haish -.-

Salah siapa??Aku atau dia??Salah siapa kami dah tak rapat seperti dahulu??Salah aku kah??Memendam rasa tanpa berterus-terang kepada dia..andai berbicara tentangnya,dia mesti tak mempercayaiku..bak kata rakan lelaki ku,diam kan saja..biarkan dia tahu sendiri..mungkinkah dia tahu sendiri??bila??ah..tak mungkin dia tahu dan mengerti..aku ingin seperti dahulu..tapi kejadian itu sentiasa bermain di fikiranku..takutkah aku??andai dapat merasa perasaan benci dan dendam orang lain,kamu sendiri akan berharap untuk tidak merasai perasaan orang lain itu..kesannya begitu mendalam..sangat!!percayalah..berbulan tapi terasa seperti semalam baru terjadi..aku tahu bukan salah dia..dan bukan salah aku juga..oh kawan..andai kau tahu segalanya..aku tahu kau akan salah kan aku..kerana terlalu memahamimu,aku tak berkata apa-apa padamu..segalanya berubah..100% !! fikirkan tentangnya..bukan mahu mencari salahmu tapi mahu kau mendalami dirimu..kau sabar..aku pon sabar..mereka pon bersabar..kau mahu mereka faham kau tapi kau tak pernah memberi peluang pada diri kau untuk faham mereka..seperti memaksa dan mengungkit kembali segalanya..maafkan aku andai aku bersalah pada kau kawan..cukup sekarang aku hanya berkata bila perlu dan mendengar sahaja..mungkin itu lebih baik buat kita semua..

Tiada ulasan: