Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 19 Julai 2012

Cuti kahwin busy puasa

Assalamualaikum :)
Lama sudah tak update blog..kesibukan dan kekurangan waktu untuk update membuatkan saya malas nak update :D padahalhariharionline..
Ok...Cuti kahwin busy puasa..herm...mesti tertanya2 kan?? o.O adakeorangnaktanya? 
Aku malas nak cerita panjang-panjang..so aku ringkas kan larh ye :)
Sebulan yang lepas aku dapat cuti sem selama 2 minggu tapi aku balik kuantan hanya seminggu kerana lagi seminggu aku busy dengan minggu paradigma budak2 junior..jadi fasi la katakan..so agak busy..masa taklimat fasi dulu pon aku tak sempat nak pergi..sebab??sebab taklimat 2 dieorg buat 2 hari sebelum kehadirian keluarga baru ikbnkl..Aku tak dapat la menghadirkan diri kerana pada 1/7/2012 hari 2 akak aku melangsungkan pernikahan di dewan PGA :)
Alhamdulillah..hanya dengan sekali lafas dia menjadi isteri kepada Muhammad Ain :)


Nak jugak 2 adik die interframe :p
lepas je majlis akak aku 2,pagi isnin 2 terus gerak balik ikbn...memang penat..mane tak nye..sampai2 je terus jadi fasi minggu paradigma...gila seminggu tak dapat tido lena...dengan ragam budak2 baru lagi...tahan je lah sabar nye...

and lepas je busy dengan minggu paradigma,kelas pon bermula...3 hari kelas tak de la busy sangat...dah masuk hari ke 4 busy dah stat datang...first asgmnt kne buat stop motion...benda yang sepatutnye boleh siap dalam sehari setengah jadi 3 hari..campur la dengan ketidaksefahaman and kemalasan so terhasil jugak la stop motion lepas 3 hari 2...dugaan..
And now :)
Esok dah nak puasa..and aku akan balik ke kuantan petang ni untuk menyambut ramadhan pertama bersama keluargaku ^___^
ni pon ramadhan aku yang pertama di rantau orang...harap semua berjalan dengan lancar lah :)


Akhir kata...weee...ade jugak 2 :p
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK KEPADA SEMUA UMAT ISLAM :D

 

2 ulasan:

Admin berkata...

selamat berpuasa

Nur syazwani berkata...

phat : selamat berpuasa jgk :)