Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 7 Jun 2012

Final Exam

Assalamualiakum...
Sekarang ni aku busy dengan persiapan untuk final exam aku..yeah...minggu depan je...
Aku dah stat rasa berdebar dan takut..yela...takut tak boleh nak hadap sume soalan 2 nanti...
Moga-moga urusan aku nanti di permudahkan oleh-Nya...Amin :)
This week je dah ade 4 test tak termasuk test untuk subjek umum..
Alhamdulillah semua test 2 aku lulus :D
Sekarang ni just nk siapkan portfolio dan sebarang tugasan yang belum siap..
Esok dah nak kena submit flash laman web..seminggu ngadap flash web pizza -.-''
Kenyang duk makan pizza je minggu nih...Study pon belum stat lagi...just bape hari je lagi nk final...pergh...
Yang tak leh bla bila ade subjek kawad untuk final nih -.-'''
harap-harap lulus yang itu...
Di sebab kan aku dah busy untuk prepare nak final ni,aku dah d-aktifkan fb aku...harap tak ade yang fikir aku block korang ye..Habis final,aku on balik ^^
Aku nak focus untuk final ni...Lepas 2 baru la aku boleh balik kuantan dengan tenang ^__^
Btw,kat kuantan nanti aku agak busy gak la dengan sesuatu :)
moga-moga semuanya berjalan dengan lancar juga nanti kat sana :)
Dah nak stat study dah ni..tak leh nak merayap lama sangat...weee....
Doa kan aku ye kawan-kawan..and aku minta maaf kalau aku ade buat salah dengan korang...maaf kan aku ye...



Tiada ulasan: