Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 29 Mei 2012

Berperang Dengan Hati

Salam...Tetibe terasa nak update blog nih...Kesian..Dah lama tak update...weeee....
Adoiiii...Herm...Sebenarnya sekarang ni aku sedang berperang dengan hati aku sendiri..
Aku dalam usaha untuk menguatkan sabar aku dan mengawal amarah aku..
Kadang2 ternaikkan jugak suara ni kat mereka...Tapi aku bukan sengaja...Jenis aku,aku tak suka di desak...Maafkan aku..Korang yang paksa aku...Aku tak suka cari gaduh....Tapi tolong la...Jangan nak bangkitkan amarah aku...Aku sedang cuba untuk mengawal amarah aku ni...Jangan sampai satu hari aku meninggikan suara..Aku tak suka..Bukan semua benda kita boleh kongsi pada orang...Bukan semua benda orang perlu dan WAJIB tau pasal kita...Sekiranya korang boleh rahsiakan sesuatu daripada aku,kenapa aku tak boleh??Weh...life aku tak menarik la untuk korang tau...Aku tak nak jadi femes and aku tak suka pon jadi femes...Bukan boleh bawak ke kubur pon semua 2..So...Tolong la jangan atur hidup aku..Im not a child anymore ok...Buat hal sendiri la...Aku tau,ade seseorang yang akan baca entry nih...Pada orang 2....tolong sangat...aku malas nak besar2 citer...Aku tak kisah langsung ko nak sebut2 nama aku kat mana2..Aku tetap dengan keputusan aku dan aku tak kan berganjak pon :) Tolong jangan ganggu aku...Cukup sudah aku serabut..Aku just ade dalam seminggu lebih je lagi untuk fokus study..Lepas 2 aku akan ade final exam...Please sangat...Jangan ganggu aku..Itu je yang aku minta :)

Tiada ulasan: