Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 5 Februari 2012

Home :D

Assalamualaikum :D
First of all...salam maulidul rasul kepada semua umat islam :)
Alhamdulillah aku dapat sambut maulidul rasul dengan family dan rakan-rakan :D
Aku cuti selama 4 hari bermula hari sabtu hingga hari selasa..
Tapi jumaat 2 aku dah stat tak pergi kelas coz aku minta untuk pelepasan balik awal..
Aku balik sebab aku nak melarikan diri sebentar dari segala masalah yang ada dekat sana and nak tenangkan kepala otak dan fikiran aku ni daripada sebarang masalah..
Alhamdulillah sampai je aku kat KUANTAN,aku tenang :)
Tipu kalau aku tak fikir semua masalah 2 tapi aku dah kurang berfikir tentangnya..
Aku dah dapat balik semangat aku yang hilang :D
Aku dapat ubat rindu kat mak dan adik-adik aku :D
Aku dah jumpa ayah aku kat KL so aku tak berapa nak rindu sangat la..hehe..
Tapi rindu 2 tetap ada :)
Aku balik bukan tak de keje nak buat..Keje berlambak Puan aku bagi..
Kalau korang perasan,aku duk online FB 24jam je kan??Aku online je..Kerja yang Puan aku bagi 2 aku buat..Bukan aku duk ngadap FB 24jam..Aku bukan macam dulu dah..
Sekarang ni aku tengah duk mengadap asgmnt aku yang sikit lg nak siap..lepas ni aku kne buat story board plak --'''
Stress memang stress tapi aku suka stress macam ni..sebab tak payah la aku semak kan kepala aku ni nak fikir masalah yang tak berfaedah langsung..
Kebetulan semua member2 aku balik cuti ni..So,kami pon keluar la bersama tadi :D
Mula2 kitaorang pergi kenduri sepupu Anas,kawan laki aku dari kecik lagi..Masa dah sampai kat sana,Iman tetiba call aku ajak keluar..memang sorry sangat2 sayang sebab tak sempat nak keluar jumpa kau :(
Tak de rezeki kot jumpa hari ni..
Tapi...Tadi aku sempat jumpa sorang member kelas aku..Baizura :D
Comel n tembam macam dulu lagi..!
Aku puas duk cubit pipi die tadi..hehe..
Lepas je makan,aku pergi solat kat rumah cikgu form 6 aku..Puas gak la borak2 dengan cikgu tadi :D
Lepas 2 aku and kawan2 aku pergi enjoy kat Panching :D
Pergi mandi air terjun..BEST sangat...!!!


Lepas 2 kitaorang pergi pasar malam..Time ni Syuhada tak folow sekali coz die dah kena balik rumah dah..Kat pasar malam plak aku terjumpa dengan Asitar and Asma :D
Mungkin dah rezeki aku terjumpa dieorang kot..hehe..Tapi sayang..aku tak ambik gambar dieorang :(
Aku ambik gambar time nak balik je..huhu...
Lepas ni aku kena fokus pada asgmnt aku balik...waaaa...
Tapi malam esok ada majlis kat rumah aku :D
My family sambut bday adik bongsu aku and merangkap bday aku..hehehe...
Aku bersyukur sangat-sangat sebab aku ikut kata hati untuk balik Kuantan :)



Tiada ulasan: