Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 28 Januari 2012

Cantik Sudah :D

Assalamualaikum..
Ape yang cantik??
Tetibe je aku buat tajuk cam 2 kan..?
Ni aku nak cakap..
Hari ni pagi2 lagi pintu bilik aku dah kena ketuk dengan budak senior..
Dieorang suh pi dewan makan sebab ade perjumpaan budak-budak pompuan..
Pakat kelam-kabut semua bangun pi gosok gigi n cuci muka..
Nampak sangat muka tak mandi sorang2..
Kita orang sebenarnya ade aktiviti hari ni..
Aktiviti 5s..
5s ni orang jepun selalu guna..
5s ni ialah sisih,sapu,susun,seragam dan sentiasa praktik..
Semalam hostel budak2 laki..Hari ni hostel budak2 pompuan..
So,seawal pukul 10 pagi lagi kitaorang dah stat buat 5s ni..
Alhamdulillah...
Budak-budak bilik aku bagi kerjasama yang sangat memuaskan..
Thnx 2 yaya,azie n dayah :D
Hope kekal la keadaan bilik ni macam ni...
Kalau korang nak tengok keadaan bilik aku n kwn2 aku ni..
Korang boleh pi kat blog Yaya
aku xdpt nak upload pic T_T



Tiada ulasan: