Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 9 Februari 2012

Akhirnya

Assalamualaikum...
Ya ampun..!
lama dah aku tak update blog ni..kesian kat dia..maaf la wahai blog kesayanganku..Tuanmu agak busy sekarang ni..
Alhamdulillah..Akhirnya kerja yang puan aku bagi dah selesai :D
Sekarang boleh la bersenang sikit..Kalau tak,busy memanjang..
Macam ni rupanya keadaan belajar :)
Alhamdulillah setakat ni aku masih mampu mengharungi segala dugaan di sini..
Moga-moga hari-hari yang akan datang pun aku masih kuat menghadapi segala dugaan di sini..
Aku masih risaukan mak aku yang tak berapa sihat di rumah..Kalau aku ada,boleh la aku tolong tengok-tengok kan mak aku 2..Ni adik aku yang kecik 2 je yang ada..
Haish...cepat-cepat la cuti mid-sem..Dah tak sabar nak balik rumah dah..
Minggu depan dah masuk subjek baru dengan pengajar yang baru :D
Semoga segala urusan aku di sini di permudahkan oleh-NYA :)
Amin...

2 ulasan:

starzieti berkata...

belajar leklok taw. aku nyesal sangat tak belaja leklok mase masuk poli dlu. :(

Nur syazwani berkata...

azie: pointer ko kan ok...asal nk nyesal plak??