Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 4 Mac 2012

Cuti Bermalam

Assalamualaikum semua :D
Lama dah tak update blog nih...rindu giler nak update blog nih...wuuuu...
Anyways,now aku ade kat dalam bilik mini teater :D
my lecture tak de coz one of them pergi kursus just kat bawah bilik mini teater ni jek -.-''
Then one of them cuti coz bini die bersalin..yeyyyy!!!
I'm free just for 2 day but..!! bukan sepenuhnye free coz ade kerja jgk nk kena buat..huhu...kerja 5s yang tak siap2 lagi...grrr....Ok...abaikan dulu semua 2...dah intro pepanjang dah ni...

Last week aku balik cuti bermalam..Aku balik KL je...Asal balik KL not Kuantan??Sebab my mom adn adik2 yang lain ade kat KL :D 

Dieorang datang KL kat tempat ayah aku kerja..That mean,semua family aku ade kat KL lah ^___^
Mulanya aku tak jadi naik kl coz aku takut pergi sana sorang2..then aku pikir2 balik..sampai bila aku nak bergantung harap pada orang lain kan?So aku pon pergi la sana...Alhamdulillah aku selamat sampai kat bustand Pudu :)
Kat sana,my mom and dad dah sedia tunggu aku...weee :D
Adik2 aku yang lain ikut akak aku pergi jalan2...
Hari pertama aku kat KL aku tak ambik gambar pon...Penat tak hilang..Malam 2 tidur kat hotel memang tak engt ape2 dah...Then esok 2 baru ambik gambar..2 pon sebab aku dah nak balik IKBN dah esok 2 :(
Ikutkan hati aku tak nak balik IKBN pon...sob3...Tapi nak buad macam mana,aku kan student so aku kena pikul tanggungjawab sebagai seorang pelajar 2...
Kat sini aku selitkan sikit la gambar aku dengan family aku kat KL :)







 

Tiada ulasan: