Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 11 Januari 2012

Malas+Busy=??

Salam reader...Tetibe plak tengah malam buta ni aku nak update blog...Member2 bilik aku sume dah tido dah..aku je belom tido lagi...Bukan tak reti nak tido or dah tak jumpa katil...Tapi sebab aku tengah study untuk kuiz pagi esok..Adoii...2 minggu aku akan menghadapi minggu core abilities...
Semalam dah tak study untuk kuiz coz aku penat giler tak de babi la sangat semalam..
Ni aku study separuh jalan je bukan sebab MALAS tapi sebab aku dah dengar dah katil aku 2 duk memanggil2 aku..Relax je die panggil aku suh tido...Syial la kan??Tak reti nak bagi aku study..
Maaf..Aku tak dapat nak melayan godaan katil..
BTW...Sebenarnya aku dah stat malas nak update blog aku nih coz aku dah kira macam tak de masa dah nak online...Kot... -.-'
Kelas belom stat lagi coz ade minggu core abilities ni..That mean lepas raya cina la aku baru stat kelas..
Aku saje tepek gambar ni coz aku nak cakap yang dalam kelas tak de cikgu and boley wat pe je kitaorang suka..!!
Aku tengah o9 fb time ni guna hp budak laki nih...Dan die mengambil kesempatan dengan mengonlinekan diri die dengan guna fb aku..hahaha...
Gurau je la doh...Aku nak off suda...katil memanggil...Wish me luck ok untuk kuiz esok ^^

Tiada ulasan: