Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 8 Januari 2012

Kepenatan+Kesakitan+Keseronokan

Assalamualaikum...
Aku Kepenatan doh..!!
Sies penat...hadoiii...
Aku lupa nak bagitau kat korang...
Aku study kat IKBN sekarang ni...Kat Kuala Langat..
Aku ambik kos Multimedia...
Esok dah stat kelas...
4 hari doh kena regging dengan senior...Sies sakit  hati..!
Tapi tak pa la...Ni salah satu kenangan duk sini..
Aku study kt sini 1 tahun setengah...
Time hari orentasi 2,best memang best...tapi 2 la..PENAT...
Bila dah penat,stat la sakit2 badan...hadoii...susah2..
Semalam malam penutup orentasi...Semalam je baru dapat pegang kamera..
So ape lagi..Pakat ambik gambar ramai2 la...
Masing2 happy je coz dah habis penyeksaan..
Korang santap la gambar ni sementara aku nak pi tidoq...











Tiada ulasan: