Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 21 Disember 2011

Tamat :D

Assalamualaikum..
Hai korang...Sorry sangat-sangat untuk blog aku sekarang ni..
Aku tengah nak adjust blog sekarang ni...
So agak kelam-kabut sikit la...Sorry..!
Sebelum aku tinggalkan blog ni,aku nak la dia nampak kemas and comel..
Ok...berbalik pada tajuk...Hari tu pakwe aku ada bagi aku satu uji minda..Sebenarnya aku paling tak suka bab-bab uji2 and teka teki coz aku selalu gagal nak jawab semua tu..
And dia tau yang aku tak suka tapi dia bagi gak...Dia cakap tarikh tamat uji minda ni bila aku dah dapat jawapan ujian yang dia bagi 2..Disebabkan dia dah cakap macam 2,aku pon fikir,baik tak payah jawap..hihi..
Tapi aku jadi nak jawap bila dia cakap yang aku akan rasa satu perasaan bila aku dah dapat jawapan 2 nanti..So,aku pon jawap la uji minda dia 2..
Memang macam-macam cara aku buat sampai aku tanya kat orang la apa maksud setiap nombor 2..
Korang nak tau ke??
Ok..Aku bagi nombor 2...Tapi aku tak kan bagi jawapan dia..haha...
2580 2580#
12369#0*741
1470963
6532147*0#
147*0#963


Agak2 korang boleh dapat tak??
Aku ambik masa dua minggu nak tau jawapan ni..
Semalam sebab aku tak dapat tidur,aku duk main2 dengan hp aku and try buat benda ni...
And..Aku tergelak bila aku tengah main2 tu..Aku stat rasa happy je...Masa 2 aku tak dapat lagi jawapan dia...Then aku trus call pakwe aku..aku cakap la yang die mesti saja je nak buat aku pening pale coz aku duk main2 tadi tak dapat pe2 pon..just dia pusing2 keliling keypad 2 je..
Then dia cakap la apa aku buat 2 dah dekat dah dengan jawapan uji minda dia 2..Then dia suh aku try buat lagi..Aku buat and...Aku dapat..!
Betul cakap dia...aku dapat 1 perasaan pagi tadi lepas dapat buat uji minda dia 2.. :D
Dia yang poyo 2 pandai gak buat aku rasa cam 2..haha XD
Thanx amat la awak..!
Korang agak korang boleh dapat ke jawapan 2 kurang dari 2 minggu??hihi...
P/S: Gua sayang sama lu la muncit..!!
p/p/s: Korang baik tak??Tolong klik sini boley??thnkx korang :D muahh sikit..! hehe









Tiada ulasan: