Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 12 September 2011

Need to say goodbye :'(



Moring all..Wah...dah lama gamaknya aku tak update blog ni...
Bersarang dah aku tengok blog aku ni..Ish3...
Kesian ye kamoo..Meh2 mummy nak bersihkan kamoo ye..
Dah lama tak update..Tetibe je update say need 2 say goodbye...hukhukhuk...
Jangan salah sangka kawan...Aku bukan dah tak nak update blog aku yang tak seberapa ni..
Aku bukan dah give up menaip cerita-cerita untuk di kongsi bersama korang..Bukan..!!
Jangan salah sangka ye kawan...huhu...Aku terpaksa say goodbye kepada aku punya manager,supervisor dan member-member kerja aku dekat ECMall tu..
Huhuhu...Selamat Tinggal semua..Aku terpaksa tinggalkan korang coz aku dah tamat kontrak keje kat situ...
Jangan sedih-sedih ye coz nanti aku sure akan lepak kat sana gak
Aku keje kat sana lagi dua hari je lagi...Sedih gak la coz terpaksa keluar dan sambung kontrak kat KP plak...
Staf kat First Lady ECMall semua happy-happy je..
Hilang problem if lepak dengan dieorang..
Gila tu jangan cakap la kan..Sies happy bila dengan dieorang..
That why bila aku cuti,aku still datang lepak dengan dieorang..
Aku nak letak gambar kami semua tapi di sebabkan internet tidak mengizinkan..Aku terpaksa reda..
Thanks kepada manager aku,supervisor aku dan member-member staf aku yang selama ni sudi layan kepala otak aku yang tak betul ni..Yang sudi buat gila dengan aku gi usya mamat-mamat hensem yang lalu lalang and masuk kedai..hihi..
Yang sudi bagi nasihat and marah aku bila ada je benda bodo yang aku buat..Yang sudi kongsi pakwe masing-masing..haha..Will miss you all..
Eh..Tadi aku ada cakap kan yang aku dah tamat kontrak and nak sambung kat KP plak kan??
Macam ni sebenarnya..
Aku just part time kat sana..And aku sepatutnya berhenti kerja bulan ni tapi akak manager tu bagi aku sambung sikit la sampai tengah bulan 10 coz ada staf kat KP yang cuti bersalin tak silap aku la..So,aku tolong la ganti kejap..
Lepas ni sape-sape nak jumpa aku,cari la kat KP ey..Jangan dah cari kat ECMall..huhu..
Ok la..need 2 go..bilik air dah panggil..hihi..Jap lagi nak pergi kerja..
Thanks sudi membaca.. :)









Tiada ulasan: