Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 18 Julai 2011

Jenjalan and sambut bday :)



Salam reader :)
Hari ni aku kuar lepak-lepak dengan member aku yang dah berzaman tak jumpa..Tak de la berzaman sangat...But berzaman la juga..hihi..Guane 2??Korang pikir la sendiri ok?? :)
Before aku gi jenjalan 2,aku gi lepak-lepak dengan mak Didi jap..Sedara die duk tanya aku baju yang baru kat tempat kerja aku..Melepak dengan mak die and kutuk2 Didi...hahaha...so sporting la..Sorry dear :) Kutuk awak depan mak tadi...hahaha :p
Then main dengan anak buah Didi...He so cute la!! Manje and mengada sikit coz die tgh demam...Cian die...
 Die wat muka kasian coz nak hp aku but aku xbg..hihi

Pandai x die posing??hihi
Time ni aku nak bagi die tidur coz baru pas makan ubat..But die xnak tido...geram tengok budak kecik ni..Aku duk main dengan budak ni jek tadi..Then die nampak basikal die,die nak naik and main..Aku layan kan jek budak nih..
Lepas puas duk layan budak ni,mak Didi pon ambik die and bawak gi mandi..Aku buat tak nampak je kat Didi..Padahal dah lama tak jumpa dengan die =.="
Sorry yunk..Syok sangat duk main dengan Baby 2 tadi..hihi..But best duk main dengan baby 2 and awak join sekali tadi..hihi..sedap kena tampar dengan budak??hahaha...cian awk kn??Dah rr pas2 awk terus kena masuk kerja..Sokey la kan ^_^
Then pas2 aku terus gi melepak dengan Azrin,sujane and syuhada kat kedai Mimi..
Mimi punya bday esok but ktorg sambut hari ni coz aku xleh cuti esok..


 Happy bday Mimi :)
Tibai je kek kat Sungai Wang tadi..Tunggu nanti kite sambut lagi sekali ok dear :)
Happy sweet 20 dear :)
lepas lepak-lepak adn makan dekat kedai die,aku pon g cari suar dengan azrin..
Aku cadang tak nak la beli pe2 coz nak saving sikit...But mata aku dah ternampak something yang SO SWEET!!
So,hati aku memberontak...dah lama dah aku duk tahan nye dari beli bende alah 2 but tadi xtau nape aku xdapat nak tahan =.="
So aku pon beli :)

Abaikan muka aku 2 =.="
Duit oh duit..melayang lagi duit aku..Betul la ape yang cikgu aku pernah cakap..
"Sekarang time korang tak merasa pegang duit ni memang rr korang tak nak beli ape2 tapi bile korang dah kerja and dah pegang duit,korang tau la sendiri"
Pengajaran: SILA KAWAL NAFSU ANDA YE





Tiada ulasan: