Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 12 Julai 2011

Al-Fatihah



Salam reader...Hai...afternoon...
Herm..Im not in good mood right now..
After what happen 2 me last night,im seriusly in trauma...
Ergh!! Hate it so much..
Don't want 2 tell u what happen last night...
But want 2 tell 2 u about this morning...
Sedih sangat kot bila dapat tahu one of my friend kat Facebook dah meninggal dunia..
And yang terkilan nya bila aku baru dapat tahu tadi...
Coz dia dah meninggal bulan satu tahun ni...
Sangat-sangat sedih..
Aku tahu pon bila aku nak delate all my pic in FB and ternampak dia ada like one of my pic..
Then aku buka Fb die..Dari situ la aku dapat tahu dia dah tak de..
Seriusly sedih when aku baca wall post dari mak dia..
Kesian mak dia...Merindui anak laki dia..
Aku harap mak dia tabah hadapi semua 2..
Yang buatkan aku nangis bila terbaca wall post mak dia yang satu nih..
Sies aku sedih..Walaupon dia just kawan aku dalam FB but dia still kawan aku..
Walau apa pon,ikatan persahabatan 2 tak kan pernah terputus..
Hope dia tenang kat sana..
Kepada ibu Roy,Hope makcik tabah hadapi dugaan hidup ni..
Jom sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Roy...





Tiada ulasan: