Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 30 Jun 2011

Terluka,melukakan atau diluka??Sengaja cari padah




Salam reader...hye :)
smile but with tear...yeah...oh why??
Tah la..Tak tau aku yang terluka atau aku yang melukakan orang..
I'm not perfect..But why he still want me??
sape??biarlah rahsia..
Sukar untuk buat pilihan kan??Aku tak sanggup melukankan hati orang and tengok orang derita..
But now??Dia sedih..Im sorry..Aku cuba mencari yang terbaik untuk hidup aku dan aku hanya nampak dia saja..Maaf kan aku..Mungkin jarak yang jadi penghalang..Maafkan aku..
Tapi pilihan aku ini belum tentu terjamin..Aku hanya berserah pada yang ESA..
Kalau ada jodoh,ada lah..Im just no one..
Jangan lah terlalu sayang pada aku yang tak punya apa2 ni..
Kejar cita2 dulu..then kejar cinta..
Aku??Herm..



Tiada ulasan: