Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 17 Jun 2011

Life aku kini..



Salam..Hai semua..
Aku sebenarnya tak tau nak cerita pasal pe..
Coz life aku sekarang ni just kerja,kerja,kerja and kerja..
Minggu lepas life aku agak kelam kabut coz kena kira stok yang ada kat dalam kedai and ikat sebab HQ dari K.L nak datang buat stok taking hari selasa..
Then hari selasa hari 2,aku kena datang kerja awal coz nak kira stok dalam pukul 9 pagi..Aku sampai dalam pukul 8.30 pagi..Aleh2 yang datang 2 bukan HQ dari K.L tapi wakil die je..Abg 2 aku kenal la coz die pernah ada time aku first day kerja hari 2..Cuak gak la time 2 tapi wat relax jek..Tak de la penat sangat buat stok taking..Best la kot kerja kat situ..Budak2 kerja pon ok gak..Gila2 jek pangai..Aku suka bila orang cakap budak2 first lady nih sombong2...hihi..Padahal kitaorang ok jek..Mungkin sebab diaorang fikir kitaorang nih tak senyum kot and masam jek..Tapi ok gak bila orang cakap budak first lady sombong coz tak de la orang duk kacau jek..Serik da bila kena dengan budak parkson hari 2..2 minggu lepas mak didi pergi umrah..die ada gak ajak aku gi hantar mak dia gi K.L..Aku kerja..so tak dapat anta..Then semalam mak die balik,mak die ada belikan ole2 untuk aku..Cian mak dia demam..sempat gak borak kejap dengan mak dia..hihi..Mak dia suh bagi aku barang..Aku tanya dia barang pe..Dia cakap ambik je..jangan banyak tanya..Aku tak sangka gak dapat ole2 dari mak dia..Mak dia baik :) sporting..huhu..Hope mak dia cepat sembuh la..Esok aku kerja..Full...Agak penat la berdiri tapi so key la..Hope 2morow better then 2day.. :) nite all



Tiada ulasan: