Pengikut

Rindu awak

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 12 Jun 2011

Kalau..




Kalau lah aku boleh lupakan segala benda yang dia pernah buat pada aku macam 2 je...kan senang..
kalaulah aku boleh lupakan segala perasaan benci aku pada dia..kan senang..
Kalaulah aku mampu jauhkan diri dari dia sejak dulu lagi..kan senang..
Kalaulah aku tak jumpa dia and kawan dengan dia..semua nih tak kan jadi cam ni..
Tapi bila di fikir-fikir,ada hikmah di sebalik semua ni..
Thnkx sebab mengkhianati persahabatan kita..
Kau timbulkan perasaan benci aku pada kau and pada orang macam kau..
Kau membuatkan aku simpan dendam terhadap setiap perbuatan kau..
Kau merubah aku menjadi seseorang yang bukan diri aku..
You make me hate you for the rest of my life..
Thnkx...
Aku hargai semua 2..



2 ulasan:

starzieti berkata...

how can u hate someone that u really dont know them ? who knows, if u actually got to know them u might actually like them. maybe u wont i guess. do u think u can say u hate them though n mean it if u actually dont even know them ? annoy is fine but hate ? hmmmmm.... ?

waniey berkata...

thnkx starzieti coz comment my entry..if i knw them very well,it just like i dont knw them..u knw y??bcoz they never treat me like frnds..im just nobody 2 them..yes..i can say i hate them as much as i knw them..yep..people change..but they never change..look nice from outside but inside??kadang2 orang yang kita kenal paling lama 2 la yang akan tikam belakang kita..and aku bersyukur coz aku dah kenal yang amat diri dia yang sebenar..setiap manusia berubah..masih sayang akan persahabatan 2 and rindukan persahabatan 2..but u knw what??it never b same like b4..right??u knw it better :)