Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 19 April 2011

Pizza...dan...mereka??




Salam blogger sekalian :)
Aku just nak update entry yang pendek jek hari ni...
Hari ni last kot aku kuar dengan mmber aku yang ida nih coz esok dah stat keje...
Kebetulan plak,ada mmber aku yang sorang ni nak belanja makan pizza...haha...
Apa lagi...angkut la..mula nya nak pergi berdua jek..tapi segan plus mereka nak ikut..so..aku pon bawa la..
Janji pukul 2 tapi die sampai pukul 3.30..
So key la..coz pagi 2 kuar gi cari kerja dengan Ecah jap...
Alhamdulillah...syukur sangat2 coz die dapat kerja kat ECM gak..
Aku keje kat bawh,die keje kat atas...
So,aku tak payah risau dah pasal balik malam...huhu...
Then lepas 2 kita orang pergi rumah ida..tunggu dia bersiap...
Lepas 2 teman la dia pergi ke Mydin berdekatan..erk??mesti la berdekatan kan??
Tak kan la berjauhan plak..lagi pun ada satu 2 jek Mydin kat area kuantan..
Hampir satu mydin 2 la ktorg tawaf..haha...
Then time nak balik 2,tengah 2 wat lawak..aku ternampak seseorang...
SENTAP..sies sentap..but aku wat biasa saje...
Biar lah rahsia siapa budak 2..
Aku tengok mak dia..aku rindu kat mak dia..dah lama tak jumpa..aku just boleh balas lambaian mak dia je..
Nak berhenti,cakap 2..mmg tak leh coz ada kat escalator time 2..so tak leh nak stop kan dulu benda alah 2..haha..
Lepas 2 ktorg gi mega..pusing2..
Then mmber 2 pon sampai..
Lepas 2 gi makan kat pizza..die lanje..hihi..
Sies segan aku..kesian ade gak coz die asyik kena jek dengan ida and ecah 2..adoii..
Hahaha..
Lepas 2 ktorg lepak2,cari kasut then balik..
OTW nak kuar 2..aku jumpa lagi seseorang..adoii...
Nape la leh jumpa mamat 2 kat situ??haishh..menci tol ble die pandang jek...
Biarlah..lupakan segala 2...
Thnkx pada yang sudi belanja tadi :)
kami hargai..Esok stat keje..
doa kan aku ye :)
P/S: no picture coz picture ada dalam hp ida..



2 ulasan:

aLiAh berkata...

nice blog.. ^_^

*bru je singgah be ur followers..
*be my followers 2 k..
http://aliahzamri.blogspot.com

tq... ^_^

cik fikaa berkata...

; takk ajak missh kan !
yela =='