Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 18 April 2011

Pilihan Mama




Salam reader...aku saje nak update entry jap sebelum keluar kejap lagi..hihi..
Pilihan mama ni sebuah novel yang ditulis oleh Umie Nadzimah..
Cam mana aku tahu??
Sebab aku baru je habis baca novel ni..
Aku tertarik nak beli novel ni bukan sebab sinopsis die..aku pon tak baca langsung sinopsis citer ni..
Aku beli coz aku tertarik dengan tajuk die..
PILIHAN MAMA..
Cerita dari sudut pandangan seorang lelaki..
Best!!
Sies aku suka..mak die nak menantu tapi mamat ni langsung tak pernah couple..umur dah 30..
Last2 lepas macam2 yang terjadi,mak die nekad nak jodohkan die dengan pilihan mak die..
Novel ni tak sama macam novel2 yang aku pernah baca dulu..
Novel ni banyak bagi aku pengajaran..
Aku pon tak tau nak cakap banyak la..
Tapi kalau memang dah itu yang ALLAH dah aturkan untuk kita,dengan restu ibu,kita akan dapat apa yang kita impikan..
Aku suka novel ni..
Sampai sini jek la aku cite..malas nak cite sampai habis..cam tak best plak kalau bagitahu semua kat korang..haha...
Kalau nak,meh pinjam kat aku..hihi..tapi pada yang duduk dekat2 dengan rumah aku and yang senang nk jumpa aku jek la ye..huhu...




Tiada ulasan: