Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 17 April 2011

Lari Sana Masuk Sini..ho yeah :)




Salam Blogger :)
Morning3...bagun2!! da pagi nih..haish...sekolah2..haha...
Ok..Tak payah nak mengarut dah ok...stop!!
Entry yang lepas aku ada cakap aku dah dapat kerja kan dengan member aku,ecah 2..
Then semalam aku stat la keje 2..mula2 datang dah kena sapu lantai,mop,lap2 barang sampai kul 12..
Lepas 2 free..tgu jek org masuk...
Aku rasa cam dah ok da keje situ tapi yang tak ok nye bila bos dia nih susah sikit nak bagi kita solat
Biasa la bos cina..tapi ada ke patut tak bagi solat??kita ni orang melayu..wajib solat..solat 2 kan tiang agama..
Buat apa nak kerja if solat tak jaga??rezeki 2 macam tak halal jek...herm..
Then semalam gak kitaorang cabut..burn saje rr gaji sehari keje semalam..lantak p la..malas pikir..
Untung time2 tengah kerja semalam,orang first lady kat ECM call aku...
Dia suh datang interview kerja pagi ni pukul 10..
Aku pon ok jek la..
Tadi aku sampai kat ECM pukul 10.10am...hahaha...
Aku malas rr nak datang tepat kul 10..takut kacau jek dia baru nak bukak kedai..
Then sampai2,dia tanya2 sikit,isi2 borang..then dia suh datang kerja hari rabu...
YES!!Dapat kerja kat FIRST LADY!!
lagi pun kat situ semua perempuan melayu..leh je nak kuar solat..makan lagi senang..makan jek kat dalam kedai 2...haha...ok..bos dia yang bagi ok..
Just aku kena tolong ecah cari kerja la lepas ni..tak kan la aku nak balik naik motor sorang2 malam2??
Haish..aku ok jek..tapi tau jek la..fmly aku risau..ye la..anak dara diaorang balik malam2,sorang2..
Tapi tak pa...pepandai la nak hidup..
Just lepas ni aku kena tabah and sabar serta wat do no jek la kalau jumpa sape2 yang aku kenal kat ECM 2..
Tapi aku tau..ada orang 2 tak kan masuk kat situ...
ngee...
So kay dear..i just kerja jek kat ECM 2..Bukan buat maksiat..
Sekarang,aku nak sambung tidur yang tergendala semalam..haha...
bye all...love you,miss you









Tiada ulasan: