Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 2 Mac 2011

Our Memory Photo Contest



Tadi aku gi la jenjalan...Then tetibe jumpe la blog Cik Ain...
Die wat contest..
Contest 'our memory photo contest'...
Aku ase cam berminat jek nak masuk...
So....Aku nak join la contest nih...hehehe...


Ok...Nak taw syarat2 dia??
Syarat2 dia :

1. Macam biasa, u all kenala follow blog I  dulu..if taknak follow,it's ok.. cuma susahlah bila I update ni..I mungkin tukar closing date cepat..hmm~

2. Tulis entry "Our Memory Photo Contest", Letak banner seperti di atas di dalam entry anda dan link kan terus ke entry contest ini, Letak lah banner contest ni kat sidebar sekali tau!

3. U all mestilah upload gambar u all..gambar tu mestilah ada gambar u all sekali..dan tulislah ayat yang paling simple kenapa u all pilih gambar tersebut. Contoh "I pilih gambar ni sebab I miss my friend a lotzz!!"

4. Akhir sekali, tag 4 orang rakan blogger u all tau.. (",)

5. Hadiah?? gerenti best !! of course anak patung comel lagi besar dariLovely Lace!!

6. Tarikh tutup 01/04/2011

Ok...dah faham??
Skung aku nak masuk kan gmbar pulak...

Aku pilih gambar nih coz time ni kita orang buat jamuan kelas but kat tepi pantai..Ni jek la pic aku and bff aku yang full...Mang dah jarang dapat lepak same2...Kadang2 kalau lepak,mesti sorang xde..huhu..
Ok..if u all nak join gak..U all leh gi kat link cik ain..
Ok...Skung aku nak tag 4 orang pulak...

2.mas



Tiada ulasan: