Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 1 Mac 2011

Alhamdulillah :)



Tadi aku jenjalan kat blog akak aku..
Tengah tak de keje..free time coz sume barang-barang dah setel..
Then aku de rr terbaca sal anger is danger...
Huhu...
Alhamdulillah..
Ni aku copy paste dari blog die..

Rasa itu kini meluap
Benci amarah itu
Kini menampakkan ruang-ruangnya
Menzahirkan rasa


Mungkin kau tidak pernah mengerti
Mungkin kau tidak pernah melihat
Mungkin kau tidak pernah merasa
Rasa kita, mungkin lain
Rasa kita, mungkin juga sama


Kau punya ruang sendiri
Kau punya hidup sendiri
Kau punya cita sendiri
Aku faham...


Tapi, pernahkah?
Pernahkah kau sedar rasa jauh hati ini
Pernahkah kau merasa dilupai
Pernahkah kau fahami persahabatan ini


Lebih baik aku diam
Lebih baik aku sepikan diri
Lebih baik aku jauhkan diri
Lebih baik aku membawa diri


Supaya kau tidak lagi merasa
“Perlukah aku merayu melutut minta difahami”
Supaya kau tidak lagi merasa
“Bebannya diri menanggung persahabatan yang sakit”


Andai kau fahami hati
Tidak akan kau persoalkan besarkah salahku pada kau
Andai aku fahami hati
Tidak akan aku persoalkan besarkah salah kau padaku.


If nak baca yang selanjutnye,bace rr kat blog die...



Tiada ulasan: