Pengikut

Rindu awak

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 27 Mac 2011

Jawapan Kepada Persoalan


Salam reader...
Entry yang ni just pendek jek...
Aku just nak bagi jawapan kepada persoalan yang bersarang kat dalam kepala salah seorang reader aku..haha
Cian plak die duk memikir sampai sekarang pe jawapan pada entry aku yang lepas..
Ha??Ada yang tak baca lagi??ok2..
Korang baca kat sini
Ok..dah baca??
Jawapan pada persoalan 2 is...............
cam ne ek nak buat scroll ke bawah???hahaha
XD
Ok2...sies2...kan aku cakap aku nak totoi..nak totoi...
Totoi 2 budak mainan..but makanan..food...
Makanan pe??
Korang pernah tak makan benda yang warna coklat yang melekit2??
Mesti la pernah kan??
La..tak dapat nak tangkap lagi ke??ok2..Meh aku nak bagitau..
Dodol...hahaha..benda yang aku nak 2 is dodol...aku kan pelat time kecik2 dulu
XD
Ok...thnkx pada mereka yang sudi meneka :)



Tiada ulasan: