Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 26 Mac 2011

Lekat Sampai Sekarang


Salam reader...
Aku berada di dalam tahap kebosanan yang terlampau sekarang nih...
Haishh...hahaha...dah jadi hobi aku plak cakap "Haishh" nih...huhu...
OK2...Apa benda yang lekat sampai sekarang 2??
Ko ni macam2 la wani oii...haishh...
Ok..Meh aku nak cerita..
Korang mesti ada kisah2 zaman korang budak2 kan??
Aku pon ada gak...
Kalau aku balik kampung je..mesti kuar cite 2...hahaha...memang aku gelak habis and merah la muka coz malu kot..haha...
Pe2??nak tau??
Ok la..aku cite nih...
Time aku kecik2 dulu,aku ni pelat..haha... XD
Tadi mak aku story la pasal benda ni kat aku...aku gelak tiap kali dia orang bukak cite 2..haha...
Mak aku cakap,dulu lepas je pakcik aku yang aku panggil pak ngah balik dari sekolah,aku gi merengek2 kat dia...aku cakap
"Na totoi..na totoi...adik na totoi..!!" XD hahaha comel tak??hahaha...
dia plak time 2 tengah penat2..ye la baru balik sekolah kan..dia tanya aku
"angah nak ape??tak faham la..."
Aku merengek2 lagi la..ye la..ape yang aku nak,die tak faham...
"Nak totoi..nak totoi..."
hahaha....adoii...akak aku dah bengang coz sibuk je nak totoi..nak totoi...
Dia orang tak faham aku cakap pe..haha...
Then akak aku terus gi bukak peti kat dapur..time 2 aku ikut la die..benda yang aku nak 2 ada dalam peti 2..
Korang nak tau tak pe yang terjadi??Aku rasa aku gi bergayut kat pintu peti 2..pas 2 peti 2 hempap aku...
XD hahaha...kejadian lepas 2,dia orang tak cite kat aku...hahaha...
Korang mesti tertanya2 kan??apa yang aku nak 2??
Hahaha..agak2 korang la kan??apa yang aku nak??hihi...
Then tiap kali kita orang balik kampung and kumpul ramai2,mesti cite 2 akan di bukak..hahaha...
2 yang sampai sekarang melekat kat aku 2... XD

Tiada ulasan: