Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 25 Mac 2011

Entry: Tak tau nak cakap pe..Jom Merapu


Salam reader...korang tengah buat pe??sihat??da makan??bagus2...
Aku??Sihat gak...makan je belom..hihi...sat2 lagi la aku makan...
Kali ni aku tak tau nak buat entry pasal pe..
Coz aku tengah bosan tahap gaban kot...pe ek gaban 2??
Orang selalu sangat cakap kan??
Wargh...daripada duk serabut pikir pasal benda 2..baik aku story2...
Sape nak dengar story aku??cepat angkat kaki tangan!!
Hahaha...kesian2...dah2..tak payah seksa diri 2..haha...yang tak nak dengar 2...bace jek la ye aku tulis ni...hahaha....
Ok2...Semalam aku gi jalan2 dengan member aku,ieyda...Aku kuar jek rumah,baru hujan rintink2...
Hujan rintik2..air bergelora...
Ok...sape nyanyi nih hah??!!haish..
Pas2,sampai je kat rumah die,terus ujan lebat...selamat2...30 minit pas 2 baru benti hujan 2...
Then,kita orang pon merempit la pergi ke KP..aku nak teman die gi cari baju and aku nak cari tudung warna purple
Saje nak test pakai warna lain...asyik hitam,pink je kan...orang pon dah banyak komplen da..haishh...
OK2...sambung story...kuar je dari rumah die 2,terus jalan besar...simpang 4 nak g ke TC,PEKAN,KP,MEGA...giler kot jem pack!!!
Hahaha..macam iklan milo 2...haishh...memang jem giler kot...
Mana polis trafik hah time 2??!!!
Ada kereta nih nyaris2 nak langgar moto..depan mata aku plak 2!!aku habis gabra da time 2...
Bagi aku,jalan besar 2,JALAN MAUT!!
Memang selalu sesak kalau petang2 tapi aku tak pernah lagi tengok keadaan yang memang dah sesak giler sampai macam semalam...
Then bila sampai turn tempat aku jalan,ada kereta yang duk tengah2 jalan 2..time 2 memang jem giler la..moto kan buleh men chilok2..aku chilok la kat depan kereta 2..
BANGANG tol kete 2!! die buleh gi ke depan...Nasib baik la aku nih pandai chilok..Member aku relex jek coz die dah tau aku bawak moto cam ne..
Yang tak leh bla nye bila kete 2 nyaris2 nak langgar aku..Then buleh plak die gi hon nye aku!!
Aku memang panas giler la time 2..
Aku rasa macam nak gi berperang je petang semalam...giler main chilok2..buat nye aku tersungkur bawah lori semalam guane??agak2 ade tak yang peduli??
Orang sekarang ni pentingkan diri..Tak peduli dah pengguna jalan raya yang lain..harap korang jangan la jadi cam 2..
Sampai je kat KP semalam,habis satu KP 2 kita orang round..semua kedai2 baju kita orang masuk..
Then ieyda dah dapat baju die..die suke sangat pakai baju warna merah..die cakap ade makna..haisshh...ta faham ta faham...Then aku plak dah dapat gak tudung aku...haha..pas ni buleh la melaram pakai baju and tudung yang sama :p
Then kita orang terus balik coz tak nak gi mana2..Ahad ni baru kuar ramai2 gi jalan2..Baru syok..!!hahaha...
Pas aku hantar ieyda balik,aku singgah kat CC kat sekilau yang aku selalu pergi 2..
Aku nak gi print out resume..nak cari kerja meh...
Sebelum 2 aku mesej Didi..die ta gi kerja..ta sihat sikit...
3 minit pas aku masuk CC 2,Aku toleh kanan,tengok die dah terpacak kat sebelah...
SENTAP der...haishh...macam hantu...giler seminggu lebih ta jumpa die...
KURUS DARI BIASA!!
ta makan ke kamoo ni hah??!!
Then die tunggu kat luar..
Pas je siap2 keje aku 2,aku kuar la cari die..die dah duk kat dalam kete..
Aku gi la kat luar kete die,sampai2 jek,die tutup telinga..ta pandang aku...
Hahahaha!! aku tau die ta na dengar aku cakap pe coz lama kot die duk tunggu kat luar..haha..
Aku bahan gelak jek..hahaha...Then die ambik resume 2..die tanya nak wat pe,anta kat ne..haisshh..
Lu manyak tanya la...die tanya cam die plak yang nak temuduga aku..hoho...
Then die cakap aku dah kurus giler..die marah
Aku cakap la..ne de kurus..die marah balik...
Sob2...die suh aku makan banyak..bla3...bla3...bla3...
Then aku pon bla...hahaha...borak sat jek an die...die pon ta sihat...cian die..semalam ujan jek...
Then malam tadi...haishh..hangin2...ada ke patut sorang mamat nih cakap die nak aku??
Ingat aku ni anak patung ke main nak2??then buleh die cakap nak masuk meminang??
Hellooo!! wake up dear!! sedar sikit..awak 2 budak2 bawah umur lagi ok..mampu ke awak nak sara saya nih??awak pon bawah tanggungan ibu bapa lagi...haishh..GATAL budak2 zaman sekarang ni..dah ada awek..LAKI2...
Tolong la jangan terdesak sangat..semua orang awak nak..haishh..ta faham ta faham...
Kalau aku letak gambar hantu,kena marah saje..haishh..nanti la aku cari gambar kartoon comel2 bagi letak kat profile pic aku 2...
p/s: sesi merapu suda tamat..terima kasih kerana membaca...hahaha



















Tiada ulasan: