Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 23 Mac 2011

Di mana dikau??




Salam reader...sihat??bagus...sorry la...aku update blog ni dengan keadaan yang tak berapa nak ada mood...
Dimana dikau wahai kekuatan??dimana dikau wahai semangat??
Tolong la pulang..Tolong..aku perlukan korang...
Berat sungguh dugaan yang mendatang..Aku perlukan korang...Korang je yang aku ada...
Tolong pulang semangat...Tolong pulang kekuatan..
Hati ini tak kuat...
Hati ini nak menjerit,nak luahkan segala yang terbuku di hati...
Tapi tak leh..
Ya ALLAH..
Hanya KAU yang maha mengetahui apa yang sedang aku alami..
Tabahkan diri ku untuk melaluinya..
Kuatkan semangat aku untuk membantunya..
Berikan aku kekuatan untuk berada di sisi nya..
Thankx pada yang sudi memberi pendapat tadi...
Thnkx SS,QQ,CL,CF and yang lain2..
Aku akan cuba untuk kuat..
Moga di permudahkan urusan aku ni...
AMIN...





4 ulasan:

Siti Safiyyah berkata...

bantu dia kembali ke jalan yg benar..jangan waniey lak yg terikut2 perangai dia pulak tau..;)

Nur syazwani berkata...

thnkx SS..
wni akan cuba
:)

Unknown berkata...

dugaan hidup tu mmg sentiasa ada... cuma kita kene selalu redha akan kehendakNYA.. kene tabah hadapi dugaan yg mndatang.. jgn sesekli kita mnyesali apa yg berlaku.. ader hikmah sebalik dugaan ini.. harap bnyak memberi pengajaran dimasa akan dtg.. utk djadikan pengaklamn dlam mngharungi kehidupan ini.... ceh wah... mmbebel la plak....

Nur syazwani berkata...

^_^
thnkx abg BN..
motivasi pagi yang bagus..hihi...
thnkx..wni try kuat semangat and buat yang terdaya :)