Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 30 Mac 2011

Cabaran untuk diri sendiri : seminggu tak online..bolehkah??




Salam reader..
Ok..Entry yang ni pendek je..setelah berlaku sedikit peperangan kecil-kecilan di bcr sebentar tadi...
Aku dah tak nak online dah selama seminggu gara2 merajuk dengan seseorang...
Hohoho..
Lantak la!!
Haish..da la ngah pening kepala nih gara2 tak leh tidur semalam..
Aku nak stat majuk nih..sob3...
Contest tak de orang nak masuk...
SEDIH!!
Ok..Out dulu yep...Stat hari ni smpai rabu depan aku akan cuba untuk tak online walaupon aku leh guna fb mobile...
XD hahaha...
Tapi gara2 benda nih...aku akan stop guna FB mobile 2..
And you..!!
Ta payah mesej i selama seminggu ok..
If u miss me..just post 2 my wall ok..
Na tengok gak sape yang rindu kat aku kan...hihi..
Bye all!!!





3 ulasan:

Unknown berkata...

yeker... mak encik oi.. hoho

Tanpa Nama berkata...

ala,,,waniey lek la,,x yh ambk aty cgat kt BCR 2,,chill ok,, ^_^

cik fikaa berkata...

amboii , marah noe .