Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 22 Mac 2011

Blog aku dapat pujian??




Salam reader...
Cet...mentang2 la blog ko kena puji..terus buat muka manis...huh..nyampah aku...
Hahaha..kejadah??ade aku heran??hahaha...
Aku tak tau la berapa ramai folower aku yang tiap2 hari wajib tengok entry blog aku nih...
But aku kenal sorang budak yang memang WAJIB baca entry blog aku nih...
Malu plak rasa bila blog aku yang tak seberapa nih jadi tatapan wajib dia...huhu...
Ok...sedar wani sedar!!
Hahaha...ok..menaip dengan pantas dan tuntas!!
Tadi lepas aku buat entry pasal diri aku,budak ni dengan cepat bace entry aku..die ni cam tau2 jek aku baru lepas update blog...ke memang keje die tunggu aku update blog??
Nama die afiq..tadi lepas jek baca blog aku,terus dia chat box dengan aku..hahaha XD
dia cakap dia suka baca blog aku..
Yang aku pelik nya..dia cakap dia WAJIB gelak bila baca entry aku...
Awat hang gelak??huhu...aku pon tak tau part mana yang kelakar...then die cakap...
Ok..aku malas nak taip..korang bace jek la die cakap pe...
Hahaha...die takut aku marah la 2 coz tak jujur...
Aku ok jek la
^_^
ni jek aku nak cite...Thankz pada mereka yang sudi baca n3 aku yang tak seberapa nih..huhu..
Nak out da..ambik adik...
bye sume..
salam



















Tiada ulasan: