Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 16 Februari 2011

Tahniah sayang :)

Entry kali ni aku tulis just 4 her...
miss ieyda...
Tahniah sayang coz dah tunang :)
Tak sangka aku yang ko betul2 tunang..
Aku ingat ko main2 masa ko cakap kat facebook hari 2..
Coz..yela...awal lagi kot..
Plus...aku ingat aku yang tunang dulu..hehe...
Yela...ko pon tau kan...time2 sekolah dulu...
Cikgu sume target aku yang kawin dulu...
haha...
Aku kan nakal,gatai,banyak pakwe...
hahaha...
chop3...
Yang part banyak pakwe 2...x betul...huhu...
Then..tetibe tadi aku tengok facebook...
De gambar ko...Syantik sangat sayunk!!!

Cumell...cam barbie doll...huhu...
Skung aku taw nape budak2 ni panggil ko barbie doll...
Aku sedih gak la coz tak de time 2...
But...Moga2 ko happy and bahagia sampai akhir hayat ko...
Hope ko sentiasa ceria and bahagia dengan si dia tu...
Tak mo nakal2 dah tau...
Sayunk ko :) :-x







Tiada ulasan: