Pengikut

Rindu awak

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 16 Februari 2011

Seram bodo!!

Ok...yang seram 2 pe yang aku nak cerita..
N yang bodo 2 adalah ak...hakhakhak!!!
celaka...hahaha...sorry mulut kurang ajo sikit saat nih...
hohoho...
ok...td aku otw balik umah...
aku lalu la ikut jalan yang biasa aku lalu 2...
kat dengan kubur cina + india...
Then masa sampai kt kubur 2...hp aku vibrate...
aku pown bce rr msg 2...
huh!!!
=.=" mang wat aku debo jek...
de org anto msg ckp result STPM kua mgu dpn..!!!
waaaaa!!! xmo ambik...!!!!!
Then aku ltk hp dlm raga n terus membebel sorg2 kt atas moto...
then aku lalu kt dpn umh mmber aku...hoho...
Sempat der aku mengelamun sat atas moto 2...hahaha
Then secara tiba2...jeng3..hakhakhak....
aku nye kepala nih pny rr ringan nak toleh ke kiri..
Dengan motor yang aku tgh bawak 2 ak pndang kiri
SENTAP!!!!!
mang nak ngs taw..!!
Ade ke patut aku de nmpk sekor monyet nih
duk bertenggek atas tunggul n pandang tepat kearah aku sambil tersenyum
dengan menampakkan giginya yang kuning itu....
hahahaha...sial!!!!!
mang celaka..!!
trus aku nak ngs...
T_T
die pndang aku cm ni...
haha..lebih kurang rr..
Then aku plak mcm ni....
haha...celaka....
balik 2 aku cer kat mak aku...die g gelak kat aku...hahaha..aku time 2 mang da nk demam
coz cara monyet 2 pndang cm bukan monyet taw...huhu...pkr sndiri rr cm pe...
hoho...
Thnkx coz sudi membaca cer aku nih :)
Korang dapat moral of the story x??hehe


3 ulasan:

grawwrbabe. berkata...

haha...serupa ngan muke wani weyh !!!!!!!!!!!!!!!yg beruk itam uh..same je mate bosaw ~!

waniey berkata...

hahaha....sengal la hni nih!!!

grawwrbabe. berkata...

hahahah... wek2 !!