Pengikut

Rindu awak

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 1 Februari 2011

Macam ni ek rasanya??

Assalamualaikum..
Aku still kat tempat keje skung nih..
baru pas upload pic shwl yg bru smpai kt dalam fb aku..
so..pada yang berminat..leh tgk kt sana ye..
semalam aku bertungkus lumus nak siapkan shwl 2..
maksud aku..nak pakai kn kat patung..then ambik gmbr..then upload..
huh..!! penat..tht y aku tulis macam ni ek rasanya??
coz sekarang aku baru faham nape orang kalau balik keje marah2..msti la penat bekerja kn??
mang pas ni aku xkan merungut da if dapat keje..huhu..
skung nih pown xmerungut ok..!! :)
aku suka kerja sini...bos baik.. :)
taw x??
semalam time nak pakai kan shwl kt patung 2..
kepala patung 2 tetiba jek tercabut and tergolek2 jatuh..
hahaha...mang aku gelak besar sorang2 semalam...sib bek xde orang..huhu
then nasib baik mmber aku datang tolong :)
haha...Thnkx!!
then smlm first time aku kai tudung selain warna hitam..haha...
:p


Ok tak??huhu..hope ok... :p
balik karang aku nak gi jumpa budak kecik nama nana..hehe..mau cubit la pipi die...
hope sempat la jumpa die...huhu









Tiada ulasan: