Pengikut

Rindu awak

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 8 Februari 2011

lelaki atau perempuan??


Assalamualaikum..
kenapa aku cakap macam 2??
sebenarnye..aku selalu pikir benda alah ni...
cinta..couple..
korang mesti ada pakwe/awek kan??
korang perasan tak??
selalunya dalam benda alah ni..
perempuan yang sentiasa lebih..
maksud aku..tunjuk kasih sayang dia orang..
nak gi mana-mana mesti nak bawak pakwe dia..
apa-apa..mesti nak tanya pendapat pakwe dia orang..
penah tak kita tanya pendapat mak ayah kita if kita nak wat sesuatu??
mesti pakwe yang akan tau dulu..then baru fmly kita...kn??
contoh la..
laki : hye awak..leh kenal tak??
pompuan : erk?kenal??sorry la..tak leh..
laki : nape plak tak leh?? nak nombor awk leh tak??
pompuan : nanti pakwe saya marah..kalau awk nak nombor saya..awk minta kat dia..


korang pon mesti de bagi gak ayat macam ni kan??
aku ngaku la yang aku mang selalu bagi ayat macam ni :p mang ayat aku pon!!
pompuan cakap macam 2 sebab tak nak pkwe salah sangka..tak nak kehilangan pkwe 2..
tapi nape...
nape tak tny fmly kita??nape mesti dahulukan dia??
couple tak semestinya hidup bersama..
yang lelaki plak..relax jek..
tak de pon nak tunjuk kan yang dia sayang awek dia..
tak de pon nak berkepit dengan awek dia..
coz..dia orang leh cari yang len dengan sekelip mata jek if awek dia orang curang...
lau awek tak curang pon..de banyak sebab untuk dia orang minta putus..
jenis pompuan ni..mang tunjuk kan kasih sayang..tapi jenis lelaki plak..
cool jek..relax suda..
mang dalam bab cintan cintu nih..pompuan yang lebih..lebih segalanya lah..
korang try rr renung-renung kan..


peace no war








4 ulasan:

aishalala berkata...

haa..taw xpe weh....
setuju bangat!!

waniey berkata...

weh..folow rr blog aku..huhu

aishalala berkata...

dah la cik kak..berzaman da aq follow blog ka..hehe

waniey berkata...

ye k??awat xde??huhu