Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 9 Februari 2011

Dia??


Dia..bukan lelaki...tapi perempuan...Aku nak cakap sal sorang pompuan ni...
4 sure dia penah jadi adik angkat aku..
Hari tu..aku jenjalan la kat facebook member aku..
Then aku ada ternampak satu facebook ni..Hati aku cakap..
Tak mungkin dia..Then aku tak puas hati..aku gi tengok facebook pompuan tu..
Yep..that her..So sweet..Dah besar dah dia sekarang...
Aku dah tak ngam dah dengan dia..
4 sure not my fault..
4 her myb my fault..but sorry sayang..
akak tak ambik dia dari awak..
Aku kenal dia time dia kecik lagi..
mang time 2 dia budak lagi..
Mang happy bila engt balik time 2..
Then..bila aku dah masuk form 1..
aku dah tak jumpa dia..but 4 me..
she still my sis..
adik angkat aku..
Tipu kalau aku cakap aku tak de ingat kat dia..
Aku ingt kat semua adik n abang angkat aku..
Then lama pas tu..
dia masuk form 1 kat sekolah aku tu..
Mang happy bila dapat jumpa dia balik..
but..dia cam tak ok je..
Then aku cakap dalam hati..
it's so k..dia dah besar..
Then oneday..
aku de couple dengan sorang mamat ni..
aku tak tau pe yang aku nampak kat mamat tu..
Stat je aku couple dengan mamat tu..
that gurl..terus rapat dengan aku..
yep..mang aku happy..
Tapi rapat dia ada makna..
Tak lama lepas tu baru aku tau..
that gurl n mamat tu couple..shitt!!!
not to her..but to that guy..
Dia dah ada that gurl b4 aku couple dengan dia..
Mang aku ase serba salah gilak..
Aku mang tak nak gaduh an that gurl..
Then..aku putus dengan mamat tu..
Rupa-rupanya..
diri aku bukan disayangi dengan ikhlas..
Dia couple coz nak balas dendam..yep..dendam..
Aku penah couple dengan abang that gurl..
Menurut mamat tu..
abang budak tu dah tak nak 
cari yang lain lepas putus dengan aku..
WTF!! dia tak tau pe-pe..
(abang budak tu member kitaorang)
Mang aku sedih..
but benda dah jadi..nak wat cam ne kan??
Terima je la..
Stat dari tu..aku and that gurl dah macam musuh..
Aku tak nak sebab aku n that gurl jadi cam ni..
aku tak leh jumpa family dia..
Mang aku dengan family dia rapat..
Tapi aku dah lama tak jumpa dengan family dia..
Skung mang aku tak add pon that gurl..
tak nak la..orang mang dah tak terima kita...
Cukup sekadar tengok dia bahagia :)


p/s : sorry if akak dah wat salah..
akak tak tau dia boy adik
T_T







Tiada ulasan: