Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 4 Februari 2011

3.2.2011

Assalamualaikum..apa kabar semua??hope sihat2 jek la yek...
Semalam aku cuti sempena raya cina...semalam jek la...nasib baik la dapat cuti..lau tak..erm..bising la member2 aku tu..
Dalam sehari ada 24 jam kan??Aku nih da macam VVIP tau semalam..ada date dengan ramai orang..huhu...
Mang terkejar2 la...
Mang awal2 lagi dah plan nak kuar dengan kawan2 and dengan si dia..Tapi 2 la pasal...
De prob dengan si dia...tapi syukur si dia nak je ikut aku gi wat photoshoot kat TC semalam..
Thankx sayang :)
Aku gerak dari rumah dalam kul 12..Gi ambik kawan aku kat umah die dulu..Then gi plak umah azrynn...
Coz azrynn yang bawak kereta..
So aku parking jek motor kat umah die tu..Then kitaorang gerak dalam kul 12.30 coz tunggu azrynn nih bersiap dulu...
Ingatkan bila dah sampai kat umah dia tu..die dah siap da la...adoii...tak siap ag upenye..huhu..
Then aku msg la si dia nih..Dia cakap dia dah ada kat TC da..
Mak aii...cepat giler smpai...huhu..biasa la..law dah bawak kete 2 laju..
Then bila nak dekat sampai kat TC 2..
Pkwe ida plk nak ikut..terpaksa la u-turn gi Semambu...huhuhu =.="
Then sampai kat TC dalam kul 1...Laju giler azrynn bwk kete..pening aku..
Yela..masing2 duk kejar masa...coz akak azrynn nk pakai kereta kul 2 nnti...
Member aku,ida 2 plk nk masuk keje kul 3..aku jek relax...haha..
Then sampai sana..Si dia plak ngade gi duk lam kete..mx aku datang jempu die...huh..cam YB jek..
Then emo2 dengan dia..erk??sape si dia 2??hehe..Didi la...
Aku engt azrynn jek yang xde pasangan..upe2nye,die pown bwk mmber die gak..haha...
Then nak taw x??boleh nye azrynn kai baju yg sme dgn mmber die..ida pown sme gak..
cam da rancang kn??aku jek yg len..huhu..
then shooting kjp jek..masing2 de hal nak bincang...aku emo2 dgn didi aku 2...erm..tah rr...
payah la dengan die 2...erm...emo3...die balik :(
xreti nk pujuk...emm....
then aku jln sowg2 coz ida n azrynn jln dgn pasangan dieowg..t aku upload pic..pas anta ida g kje..ak n azrynn g raya kt umh ckgu ktowg..hehe...
dapat angpau... :) bersoal jwb dgn ckgu..huhu..then didi ajak g tgk wyg..aku n azrynn serta hamdan(kwn azrynn) join sekaki..haha..tp xjd tgk wyg..then azrynn ajak karoke..xjd gak coz full..
aku time 2 mang sies pedih perot..aku g duk kt kerusi..agak jauh gak la dr didi n azrynn serta hmdan..then aku turun bwh..ak ckp kt azynn yg aku nk g 7e..
lps kua dr 7e..tgk azynn de kt lua 2..didi plk g jmpe kwn die jp..masa aku tipon didi,aku kne mrh
T_T then tnye die..npe mrh org??die ckp aku g ane2 xbgtaw die..aku snyp jek..thn gi pntai sepat..skli dgn mmber2 didi la..
aku snyp jek ble didi usha awek dpn aku...ermm..then aku yg kne mrh :(
sdh x??aku sdh taw..!! then emo3...ak xnk blk...didi mrh aku ag...mmmm....skung nih tah rr...
skt ht jek...mm...tp syg...haish..susah..

mamat nih emo coz aku tinggal die..

budak 2 takut tgk lutfi...haha

duk g cuci mata tgk awek..tak sedo awek kt sebelah..!!



muke penat + xde mood




Tiada ulasan: