Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 12 Mac 2012

Our Loveship

Dear...Setahun sudah our loveship..
Gembira,sedih,gaduh semua kita dah lalui bersama..
Kamu kenal aku dan aku kenal kamu :)
Kita tempuhi semua dugaan bersama..
Semua kita dah rasa..
Mencintai kamu memang memerlukan kekuatan begitu juga kamu untuk mencintai aku :D
Kita menjadi lebih matang sekarang dalam perhubungan ni..
Aku mengharapkan agar kita sama2 menjaga hubungan ni..InsyaALLAH..
Aku kenal kamu dan kamu kenal aku :)
I will be there for you..
6 bulan tak bersua membuatkan kita sama2 matang..
Menjadikan kita lebih tabah mengadapi hari2 mendatang..
Kau mampu membuatkan aku tersenyum,tergelak dan menangis semahunya aku..
Kau menceriakan hari2 aku yang suram..
Aku pon megharap agar aku mampu membuatkan kamu tersenyum dan tertawa..
Aku mahu sentiasa bersama kamu..
Thnkx dear coz make me happy..
I Love You :)
 

Tiada ulasan: