Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 13 Disember 2011

13.12.11-A date with her :D



Assalamualaikum..
Hari ni aku di paksa untuk keluar rumah ><
Mak aku suruh beli baju sekolah adik aku..Semalam lagi mak aku suruh aku keluar beli barang adik and barang aku untuk....erk..
Abaikan barang aku 2..Nanti aku story pasal aku..
Ok..disebabkan semalam hujan lebat mencurah2,aku membungkus diri aku dalam selimut jek..Sungguh tak leh wat bini pompuan macam ni..
Bad girl bad girl..! continue??ok...sampai mana??Ha..aku ingat nak ajak adik aku tu keluar sekali,tapi dia tengah syok di buai mimpi..So,aku Terpaksa la keluar sorang..
Sungguh aku tak suka..!Sebab??Aku takut bila laki tengok aku..
Plus..Aku tak pandai shopping..Bagus tak?? :D Jarang dapat jumpa pompuan tak pandai shopping nih..Bangga kejap..Di sebabkan aku bosan,Aku pon text la buah hati pengarang jantung aku..Ape??Salah..! Bukan pakwe aku..!! Rakan sekerja aku masa aku kerja kat first lady dulu..Kebetulan hari ni dia masuk pukul 3petang..so,sempat gak la aku nak nge-date dengan dia kejap..
Lama kot dah tak gosip-gosip dengan dia..Dia rr yang paling rapat dengan aku masa kerja dulu..Menggatal sama-sama,cuci mata sama-sama..haha ><
Sebelum aku date dengan dia,sempat lagi aku berjalan kaki dari ECM ke Mega just nak beli mcflurry..punya la excited sampai tengah duk jalan 2 aku senyum sorang2..Mybe sebab aku dah lama tak guna kaki ni untuk berjalan..Maybe..
Then aku pulang ke ECM just nak jumpa dia kat sana..Punya la excited sampai mcflury aku pon cair..Sungguh..! Sampai2 je,kitaorang terus jalan round ECM..Banyak la yang di gosipkan masa 2..haha..Abaikan..!
Then,kitaorang pergi makan mihun tomyam kat atas..Kitaorang berborak macam tempat 2 kitaorang yang punya and macam dah lama tak jumpa..
Dari topik aku bila nak stat kerja balik,cam ne kerja kat first lady sampai kat topik bila nak kawen,pakwe ko macam mana,member dia still angau kat aku ke,bla bla bla..Dari pukul 1.45 kitaorang dapat mihun tomyam 2 sampai kul 2.30 petang baru habis mihun 2..Then kitaorang pon slow-slow gerak masuk first lady coz dia nak masuk kerja pukul 3..Aku tak ingat yang tarikh hari ni 13/12/11..
Tarikh yang bagus kot untuk aku kenang for our date 
Btw..Sebelom aku tutup topik ni..Nah..! Santapan mata korang..haha...sila sediakan baldi okey..!

























Tiada ulasan: