Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 17 Oktober 2011

Sungguh Aku Cakap..!



Salam Reader sekalian..Kabarin??Sihat enggak??Harap sihat sejahtera la ye :D
Aku??Macam ni la..Tak tau nak buat ape..Saje buat tajuk macam tu..hihi
Sebelum aku stat cerita Utama..Aku nak wish SELAMAT HARI LAHIR kepada Sayang aku and kepada akak supervisor kat tempat kerja lama aku..Happy Birthday Didiey and Kak Nurul..Birthday korang pada tarikh yang sama(14.10.2011)


Sorry amat yah sebab tak dapat sambut bersama..Keadaan fizikal tidak mengizinkan..Nanti ada masa,kita sambut bersama ye :D
Lama dah aku dop dengar akak supervisor nih duk membebel..hehehe...Ah..Rindu tempat kerja lama aku..!


Ok...Back to my topic..of coz la topik aku kn..tak kan topik korang plak??
Aku cakap pe sampai sungguh-sungguh sangat nih??


Herm...Aku...Sebenarnya...
Nampak tu aku mengeluh tu??Sungguh Aku Cakap Aku Dah BOSAN..!!
Aku dah tak reti nak buat ape kat rumah ni..Masak??Dah masak dah..Eh3..!!Jangan fikir aku tak reti nak memasak ok..Ok fine..! Bukan reti sangat pon masak.. =.="
Masak untuk diri sendiri makan,boleh lah..bak kata pakwe aku
"Sendiri makan,sendiri rasa..Sedap or tak,belakang kira..Tak gitu??"
Terbaik la ayat ko sayang..! MAKAN DALAM..Perli aku nombor satu..Tak kisah..Bukan kau tak pernah makan ape yang aku masak..bahahaha


Gelak jahat ngat..! Mak aku dah tak bagi aku masuk masak kat dapur..
Melompat-lompat macam hantu pocong..Semua benda boleh jatuh..
Cepat la hari JUMAAT..!!
Aku dah tak sabar dah nak buka benda alah nih..
Jangan doktor cakap kaki aku kene bedah,sudah la nanti..
Parok aku kena tangguh study..Doa kan aku ye :D













Tiada ulasan: