Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 2 Oktober 2011

Nak Marah Jap..Grrr!!!



Tajuk pon dah bagitau kan..So,that mean,aku tengah hot sekarang ni..Bukan hot.fm or hot bajek aku ni cun+cantik+terbaik..Not that ok..!!
Aku hot nak marah ni..Tah nape aku rasa cam berapi je..
Mybe sebab aku duk belek-belek fb my friends kot..
Nape plak aku nak marah bila tengok fb dieorg??


Ni semua pic yang aku tibai dari google..
Orang MELAYU,agama ISLAM but pergi kat tempat cam 2,minum benda alah tu..
Apa yang dieorang nak bangga kan??
Siap letak kat dalam Fb lagi..
Ok fine..2 memang fb kau..ikut suka hati kau la nak letak gambar ape pon kan??
Tapi korang sedar tak??
Kut-kut la sedara mara korang ada jadi friends dalam fb ko tu ke..tak pon kawan mak bapak kau yang friends dengan kau kat fb tu..Buat nya mereka tengok,then marah korang one day nanti..Cam ne??
Korang tak de akal eh??Korang tu umat Muhammad S.A.W..
Tak payah nak bangga sangat la dengan semua tu..
Aku tau aku bukan baik sangat pon sampai nak nasihat korang..
Tapi kita sesama manusia kena la saling nasihat menasihati..
Aku tak nak korang terus terpesong..
Korang nak marah??
Tak pe la..Janji aku dah nasihat..Jangan one day korang menyesal sudah la..
Moga-moga terbuka pintu hati korang tu..





1 ulasan:

Admin berkata...

wah garang nya..phat dtg ni...masukan blog awk dlm bloglist phat..