Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 18 Mei 2011

So Sweet :)




Salam reader!! hye... :)
Saje nak update blog nih...da berhabuk da blog aku nih..ish3...2 lah...tak ambil orang gaji tolong cuci blog ni bagi kemas sikit..al-maklumlah...budak baru kerja...duit pon minta dengan mak ayah lagi...opppsss!!! hahaha...
Penat deh kerja 2...But aku seronok..dengan gelagat akak-akak yang kerja kat situ then gelagat pelanggan...macam-macam ragam leh tengok..
Aku paling suka if ada yang masuk bawak anak kecik..aku dukung budak-budak 2..
Nak tau x??meh aku nak cite..Tadi ada lah sorang aunty nih masuk..bawak anak laki sorang and anak pompuan sorang..yang pompuan 2 gi test baju..yang laki 2 duk men cak2 dengan aku..then bila die penat,die duk atas kerusi kat situ..aku pon borak2 la dengan die..Die ade sebut BY..Aku tanya la "Apa yang BY??"
Dia muncungkan mulut dia pas2 cakap "Tu.."
Aku toleh la kat belakang...Ada ayat yang tergantung tertulis 'Value Buy'
Aku pon cakap kat die.. "Tu bukan BY la dik...tu BUY.."
Nak tau die jawab apa??
"Lantak saya la nak sebut macam mana pon"
Aku kena gelak saje dengan mak budak 2..sabar jek la...budak umur 6 tahun..comel :)
2,3 hari lepas...ada budak pompuan dengan family die masuk kedai..Then nak kuar 2,aku nampak budak ni duk jalan gi kat sorang budak laki nih..comel budak 2..putih2..Nak tau pe budak pompuan 2 buat??Die gi cium budak laki 2..tapi xdapat..hahaha...budak laki 2 lari..Aku puas duk tahan gelak tengok die kejar budak laki 2..Bila budak laki 2 leka sikit,die cepat-cepat pergi cium pipi budak 2..Terus budak laki 2 nangis...hahaha...Macam-macam pangai budak2 zaman sekarang nih..So sweet :)
K.lah..2 je kot setakat nih..aku nak tidur da..esok kerja deh :)
Selamat malam semua...mimpi indah ya :)





Tiada ulasan: