Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 10 Mei 2011

Entry panjang kot




Salam reader..hai...lama tak online...bila dah dapat online nih,rasa macam tak de benda nak buat..huhu..malas la plak rasanya..herm..tah la..tak tau la malas or tak de mood..
Macam-macam yang terjadi..Semua yang terjadi dah mematangkan aku..Yeah..walaupon ada someone yang still cakap aku tak matang..
Tah la..part mana yang tak matang 2 pon aku tak tau..Semua orang boleh nampak perubahan diri aku..But dia je yang tak leh nampak..Biarlah..Aku berubah bukan untuk dia..Aku berubah untuk diri aku dan orang sekeliling..You are the one who say that to me dear :)
So..accept the fact..
Ok...dont want 2 talk about this anymore..Wanna story to all my reader about my life :)
Yeah...Busy gila-gila..Walaupon dapat cuti dua hari but still macam tak cuti coz if dapat cuti jek,sure lah ada je program..dalam 20 something hari 2 aku dengan kawan-kawan aku kembali ke sekolah..Eh2...Bukan pergi belajar lah kat sana..Tapi pergi ambil majalah sekolah and jumpa cikgu-cikgu..







Kalau boleh,nak je aku angkut semua cikgu 2 kuar makan sekali dengan kami masa 2..Rindu 2 tak payah cakap la..
Dah rasa macam kakak dengan adik and mak dengan anak plak..
Yang paling penting,my class teacher cakap " bila nak bagi jemputan kahwin?? "
Erk??Cikgu...saya tunggu akak saya kahwin dulu la cikgu...So,cikgu kena tanya dia la bila dia nak kahwin...hahahaha...Lepak kejap je time 2..coz aku kena stat kerja pukul 3 petang hari 2..Then minggu lepas..Aku kuar pergi photoshoot dengan budak CP Timur..
Shoot suka-suka jek..Banyak pic dalam kamera dia..Best sangat..DSLR 550D..Tengah-tengah duk photoshoot dalam Megamall,aku nampak ada awan yang cantik sangat..Rasa macam bertuah sangat dapat tengok ciptaan ALLAH yang satu 2..Aku cepat-cepat suruh dia ambil gambar dari dalam Mega 2..But hasil dia tak berapa ok coz nampak kotor cermin 2..Dia ambil gambar guna DSLR,Aku guna kamera HP jek..huhu..Wanna see??
Aku kagum dengan ciptaan ALLAH ni..Benda ni kejap je ada..Bila kitaorang lari kuar,dah tak de dah..Balik 2 aku suh dia email gambar..tapi dia tak nak bagi...huh!! geram tau..
Then masa 28 or 29 hb 4 hari 2,mmber aku wat kerja gila..ajak aku gi sarapan pagi2 buta kat macD TC..Aku tengah duk mamai tidur..pukul 7 pagi,dia gi tifon ajak kuar makan..Haish..
Kitaorang kuar dalam kul 7.30 or 8 pagi time 2..not sure la coz da lama kot..hahaha...Then pas makan2,pergi la shoot kejap kat area2 pantai...ngee..Selenge..Orang duk tengok je kami buat selok pagi2 tu..hahaha...ADA KAMI KESAH?? :P
Duk termenung..Hahaha...
 Nampak matahari??tak nampak??Buat2 nampak ok??hihi



Lepas makan,photoshoot la...hihi...



Lawa tak??hihi...Ok lah..ni je kot buat masa nih..nak siap2..wanna go 2 school :)
jumpa cikgu and makan-makan dengan mereka..nanti aku story lagi ok :)
Nak gak tepek gambar terbaru die...hihi..
Tak marahkan??hihihi :p










Tiada ulasan: