Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 4 April 2011

Move On Sayang :)




Salam reader..hai!!morning2...erk??ngee...
afternoon already kan3??hihi...
Syukur Alhamdulillah... :) aku dah boleh senyum..
Da tak nak da pikir2 pasal masalah 2..
Wat semak kepala otak jek...huhu..
Thnkx sangat2 pada mereka yang bagi nasihat,marah aku..thankx!!
Ye..aku tahu...ada yang dah serik da nak nasihat aku nih..huhu..ye la..budak degil kan...ngee...
But...Now im ok :)
Memang la malam tadi aku down giler vavi...macam orang bangang jek malam tadi..tapi syukur...
Aku dah ok..Allah jadi pendengar yang setia terhadap masalah aku ni :)
Lega rasa bila dah luahkan pada yang ESA..
Sekarang..Aku dah malas nak pikir2 dah...Kalau ada,ada la..
Kalau tak,just move on jek dengan hidup...Tak kan mati la if tak de si dia..
Aku still ada family and kawan2 aku kan?? :)
Thnkx semua..
Tadi hanie cakap..
Die suh promot diri aku nih kat blog..bagi sape2 masuk meminang terus...ngeh3...hahaha..
Itu satu kerja gila!!
Nampak sangat terdesak kat situ ye kawan2 semua...haha...
Bukan ape..die cakap cam 2 coz aku letak pic pelamin as my pic fb..hihi...
Saje jek suka2... :p
Ok lah..Thnkx pada yang sudi baca blog aku nih...
Pada blogger yang aku taching hari 2...AKU MINTA MAAF!!
Ta pe if ta nak maafkan aku..janji aku dah minta maaf kat ko...sorry sangat3!!



Tiada ulasan: