Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 4 April 2011

Lokasi blogger yang dah tengok blog aku sepanjang bulan lepas




Salam reader...Buat pe??sihat??Ok..
Aku agak tercengang masa bukak akaun nuffnang tadi..
Mula2 tu,aku duk tengok duit aku...
Tak de orang ke yang baik hati nak klik iklan nuffnang aku ni??sob3..
Tolong la ringankan mouse anda untuk klik iklan nuffnang saya
Ok..Lepas jek aku tengok duit aku yang tak berapa nak ade 2,aku pon check la siapa yang duk spoke check blog aku nih sepanjang hari ni..Ok..Setakat hari ni,semua yang duk check blog aku nih still dalam negara...
Ok then...Aku pon try la tengok yang sepanjang bulan lepas punya...
Ok..sies..muka aku cam ni tadi =.="
Sebab pe??meh tengok..
Tak nampak??sila klik kat gambar untuk tumbesaran berganda2..
Mybe pada blogger2 otai,benda ni perkara biasa...tapi pada aku yang still baru dalam blogging nih...terkejut rr coz orang dari negara lain baca blog aku...Tapi aku duk pikir la...die orang semua ni faham ke tak aku tulis pe??
ngee...But blogger dari JORDAN itu gua tau siapa...hihi...my sister :)
Aktiviti wajib hang la kan duk ngendap blog sey nih??haha...
Adik mu baik2 saje ye di sini :)
Ta nakal pon..hihi...
Then aku jumpa ni kat bawah akaun nuffnang aku...erk..selama ni aku tak perasan pon benda ni...hari ni tetibe plak leh ternampak..mybe sinar star 2 menyerlah sangat kot..hahaha XD
Aku tak faham sangat benda ape 2 tapi aku rasa aku suka la kan..hihi
^_^
Ok..2 je yang aku nak mengarot..ngee...love nuffnang la!!
Setakat ni tak curang lagi an nuffnang :)















Tiada ulasan: