Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 6 Mac 2011

Surprise :)

Salam Reader...Sorry sangat-sangat sebab dah lama tak update blog
T_T
Demam la sekarang ni...
Hari ni tak gi keje pon...erm...Jap agi la gi klinik...
Surprise??Nape aku tetibe jek buat entry ni??Pe yang surprise sangat tu??
Ok..meh aku cerita...
Semalam aku keluar bandar..Janji nak keluar pukul 10 pagi...But aku gerak dari rumah pukul 12 :)
Bagus tak??Biasa la..janji melayu...Plus,budak yang ajak aku teman dia tu pon tak siap lagi...
Aku gi mana??Owh..Semalam aku gi karnival jom masuk U..
Aku teman member jap gi sana...Dia nak tengok...
Member ni aku tak penah jumpa lagi..But aku rapat la coz dia member pakwe aku..
Eh..silap...Pernah jumpa dia sekali :)
Suara dia sebijik macam suara pakwe aku...
T_T miss you dear..huhu...
Aku nak ajak didi but dia gi KL hari sabtu hari tu...
So,aku pon keluar dengan member-member aku...
Lagi pon kitaorang dah janji nak g main bowling semalam...
Aku bawak adik aku..But aku suh la adik aku gi ikut member jap...
Aku teman member laki aku nih gi karnival 2...
Aku tak nak wat adik aku penat coz aku parking motor jauh...
Sesak gile kot semalam...Memang mendatangkan kemarahan jek..
Lepas tu,aku plak terpaksa jalan kaki gi parkson lama coz member aku xnak lalu ikut ECM coz sesak...
Nasib baik la member laki nih baik hati teman aku sampai sana..
Melecet kaki aku pakai kasut tu.. T_T
Dah la hari panas giler kot semalam..Makin menaikkan suhu badan aku jek...
Pastu,dia tunggu sat kat bowling...Tak lama lepas tu,dia balik coz dia nak kena teman member dia jap..


Yeah..!! Sorry yek pakcik!! hoho...gambar curi :p
Nama dia syahir...Lepas jek dia balik,aku call jantan-jantan lain yang dah janji nak main bowling sekali..
Dia orang bru jek otw taw..!! time 2 dah pukul 2.10..Janji kul 2 main...erm..
Sementara tunggu tu,Aku dengan ida,adik aku and syuhada duk la sembang-sembang..
Tak lama pastu,Aku perasan ida duk pandang jek kat pintu..
Aku pon pandang la...Aku nampak sorang pompuan..Macam kenal...Lama aku tengok..
Lepas tu aku sebak sorang-sorang..Member-member laki aku bawak member lama aku!!
Rindu giler kat dia..!! Lama dah tak jumpa...sob3...Habis pelok-pelok,cium-cium...kitaorang pon main la bowling...
Dah lama tak jumpa dia...Dia selalu sangat bz...
Pic agak sengal-sengal ubi sikit yek coz pakai hp murah jek..huhu..
Ni jek la satu-satunya pic dengan dia :(
Pas main bowling,Kita orang pon berpisah...sob3 T_T
tah bila tah dapat jumpa dia lagi...huhu..
MISS YOU LA DEAR..!!
Ok..mang aku suka surprise yang ni..hihi...




P/S: aku sayang kau :)
PP/S: Nak gi klinik 







Tiada ulasan: