Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 11 Mac 2011

JT=Jejaka Terhangat/Jejaka Terhebat




Salam reader!! Hoho...Pagi nih wani tak berapa nak betul coz pagi2 lagi dah masuk BCR..
hohoho...Giler suda...
Ok..Sape tu JEJAKA TERHANGAT/TERHEBAT??
hangat sangat ke dia??Hebat sangat ke dia??
Tah la...aku pon tak faham pe yang best sangat pasal dia tu...
JT!! Jangan marah..nanti tak comel!!
Ok meh aku nak cerita pasal Jejaka terhangat ni...
Aku pon dah tak ingat macam mana aku boleh terjumpa blog JEJAKA TERHANGAT ni...
Coz aku tengah syok blogwalking time tu...Then masa aku jumpa blog JT ni..aku pon try la usha2...
Pergh!! best kot entry die...hoho...
Banyak yang aku dapat daripada entry yang dia buat
Daripada entry dia nih la aku dah boleh tak pikir kan masalah yang aku rasa tak perlu nak di fikir kan tu..
Tahniah JT coz berjaya memadam kan perkara yang tak patut di fikirkan tu daripada kepala otak wani..
Ok..apa yang aku tau pasal JT nih??
1.Dia sudah semestinya lelaki...
2.kacak bergaya(bohang nih!!) hahaha..aku tak kenal JT yang sebenar coz dia nih boleh di kategorikan sebagai blogger low profile...
3.Dia yang dah buat kan BCR..Thankx yang amat la!!
4.ramai awek.. <----die yang cakap kat BCR :hoho
Tak banyak pon yang aku tau pasal dia...
Apa2 pon,aku suka baca entry yang dia buat..
Keep it up ok JT!!











2 ulasan:

Unknown berkata...

wahh..ni review pasal JT ni. hak hak..yg kacak tu mungkin betol kot. kehkeh..yang pasal ramai aweks tu, err..waniey yg ke brape ek? lupe..wakaka..larikk..!!! =p

btw: thanks cos buat entry special utk JT.ngeh..tp utk lebih kefahaman, idea asal BCR sbrnya gandingan JT dgn FariqScorpio..=)

Nur syazwani berkata...

erk??wani tersenarai gak ke dlm list awek jt??hoho..tak moh!!
owh..bru tau...tp xknl spe 2 fariqscorpio :p