Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 19 Mac 2011

Empat hari off blog...Akhirnya update juga :)




Salam reader...Sihat??Alhamdulillah pada yang sihat...pada yang tak sihat,sila rehat2 ok...
Aku tak sihat...dah 2 hari muntah2 and cirit...salah makan T_T
Hari rabu hari 2 aku balik kampung dekat negeri sembilan...huhu...
Aku stay kat sana selama 4 hari...hari ni baru balik...
Ada apa kat sana??ok2..meh aku nak cerita...meh duk dekat2,rapat2...sila bawa sekali bantal busuk korang ye...aku nak bercerita...
Atuk aku yang suruh balik kampung...buat kenduri sikit..hari khamis and jumaat hari 2 beday adik ayah aku..
So,buat la kenduri sikit...kenduri ni merangkumi semua la..
Bday,yasin,doa selamat,kenduri kawen aku..Ok...sampai situ je..
Dekat sana line internet macam haram sikit...Susah nak dapat..kalau dapat pon,pagi2 lepas subuh..
Nampak sangat aku ni ketagih online...sob2...haha...Masa my aunty balik hari rabu malam 2,aku dah tidur..
Esok pagi 2 bila makcik aku nampak aku,dia cakap aku dah kurus...
Bangga jap...hahaha...berat aku just 45kg..But sekarang aku tak tau la coz dah macam2 sakit ni...but..im still happy :)
Kena redha dengan semua ni...Usaha telah dijalankan dan akan terus berjalan...hahaha...pe kau merepek ni wani oii!!!dah2...back 2 the story...
Hari khamis 2 aku tak tau nak buat pe coz dah ramai yang duk tolong kat dapur sampai aku masuk dapur pon dah sesak cam kat pasar malam..then aku ambil keputusan untuk membaca novel dalam bilik...
Punya la aku meraung2 menangis baca novel 2..aku lupa tajuk novel..but memang sedih giler la..aku benci lelaki dayus..pukul bini macam binatang..
Kalau aku jumpa laki macam 2,aku seksa dia macam gambar atas ni...hahaha...bia padan muka dia!!
ok..lepas 2,petang sikit aku tolong kat dapur..esok hari jumaat pagi2 lagi orang dah nak sembelih lembu..lepas je subuh,dalam kul 8 pagi dia orang stat sembelih..semua sedara mara,sepupu gi tengok lembu 2 kena sembelih...aku?aku ambil tindakan la...membutakan diri di dalam bilik...hahaha...tak rela melihat lembu di sembelih...nanti tak lalu nak makan daging dia..tapi memang tak lalu pon makan...daging dia memang lembut giler...but after aku makan,terus gi toilet 3,4 kali..tak biasa makan daging segar dari ladang..huhu..
Then hari ni pagi2 lagi mmber aku,si khairi mesej aku..dia tanya aku balik kul bape..aku nak balik pagi2 lagi tak leh coz ada kenduri plak kat sebelah mak..so lepas kenduri,aku gerak balik dalam kul 4..mmber aku kuar dengan ....,....,..... dia orang faham la sape...dia cakap budak2 ni ada tanya aku...erm..tah la..aku tak marah pon kat dia orang...tak pernah...just kecewa je...tah la..sedih gak rasa...patut pon semalam aku tetibe je mimpi kat dia orang ni..dia orang faham la maksud mimpi aku nih...huhu...
ok...sekarang aku nak tidur...sangat2 memerlukan rehat yang panjang...erk??panjang??hihihi...
Nite all...sweet dream...













Tiada ulasan: